Retourneren
Wij doen ons uiterste best om al uw wensen zo goed mogelijk uit te voeren. Wij bezorgen binnen Zeeland uw bestelling met eigen vervoer en buiten Zeeland bezorgt Transmission voor ons.
Mocht u, om wat voor een reden dan ook, toch ontevreden zijn over een geleverd product, dan zijn er diverse opties:
Optie 1: Er is niets mis met het product, maar u wil het toch graag retourneren. U stuurt het product/de producten binnen 14 dagen aan ons retour. Na ontvangst van deze onbeschadigde en ongebruikte producten zullen wij het aankoopbedrag zonder de verzendkosten aan u retourneren. De retourzendkosten zijn voor u.
Optie 2: Er is WEL iets mis met het product, het is beschadigd of het wijkt af van de afbeelding. U stuurt het product/de producten binnen 14 dagen aan ons retour. Na ontvangst zullen wij het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten aan u retourneren. Ook de retourzendkosten zijn voor ons.
Mocht er sprake zijn van ernstige breuk (Transmission maakt helaas wel eens een foutje) dan zenden wij u na bewijs hiervan (bv een foto) kosteloos een nieuw product of u krijgt uw hele aankoopbedrag retour.
U ontvangt een track en trace code zodat u de zending kunt volgen. U ontvangt wanneer u niet thuis bent voor de levering een bericht van de transporteur. Mocht u tweemaal niet thuis aangetroffen zijn door de transporteur, dan zendt deze het pakket aan ons retour. Daarvoor betalen wij bovenop de eerste verzendkosten nogmaals extra verzendkosten. U ontvangt dan van ons uw aankoopbedrag minus de door u betaalde verzendkosten retour.
Mocht u vragen hebben belt u ons dan gerust! Bij elk probleem zoeken we een passende oplossing die voor beide partijen geschikt is!